Hjelp
Har du spørsmål?
Clarins svarer på alle spørsmål du måtte ha i FAQ: Bestillinger, retur og leveranser, lojalitetsprogram, min konto, produkter og merkevare, ansvarlig skjønnhet.
27 spørsmål
Min Bestilling
BLA GJENNOM SPØRSMÅLENE
20 spørsmål
Levering og Retur
BLA GJENNOM SPØRSMÅLENE
11 spørsmål
Mitt Lojalitetsprogram
BLA GJENNOM SPØRSMÅLENE
11 spørsmål
Min Konto
BLA GJENNOM SPØRSMÅLENE
28 spørsmål
Produkt og Merke
BLA GJENNOM SPØRSMÅLENE
04 spørsmål
Ansvarlig Skjønnhet
BLA GJENNOM SPØRSMÅLENE
Ofte stilte spørsmål
“
Er bestillingen min bekreftet?
Noen få minutter etter at du har mottatt meldingen om at betalingen din er akseptert, vil du motta en e-post som bekrefter bestillingen din til e-postadressen du har registrert på Clarins-nettsted ...
LES MER
“
Hva er returreglene deres?
Har du ombestemt deg? Din tilfredshet er av største betydning for oss, og vi er glade for å gi deg muligheten til å returnere bestillingen gratis ...
LES MER
“
Når blir bestillingen min levert?
For at bestillingen din skal sendes samme dag, må du bestille før klokken 15 ... Etter klokken 15 sendes bestillingen neste virkedag ...
LES MER
“
Er det mulig å motta vareprøver?
Vi kan ikke sende vareprøver direkte til deg per post. Du kan imidlertid oppdage produktene våre: ...
LES MER
“
Hvordan fungerer lojalitetsprogrammet?
LES MER
“
Kampanjekoden min har ikke blitt brukt på bestillingen min
LES MER