MIN BESTILLING

Min Bestilling

BESTILL PÅ CLARINS.COM

  1. Hvordan bestiller jeg på Clarins.no ?

    Følg vår trinnvise guide for å gjøre din første bestilling på Clarins.no. Først av alt, velkommen!

    Du kan finne favorittproduktene dine under kategoriene, eller sjekke ut våre bestselgere. Har du et produkt i tankene? Søk etter produktet ved hjelp av søkefeltet øverst på siden.
    Når du har valgt varen din, legger du den i handlekurven og angir ønsket antall (maksimum 3).
    Vi vil da tilby deg et utvalg av opptil 3 prøver – hvilke er opp til deg!
    Hvis du ønsker det, kan du på dette stadiet opprette en konto som lar deg følge fremdriften i bestillingen.
    Angi leverings- og faktureringsadresse.
    Angi betalingsinformasjonen din på den sikre serveren vår, så er du klar!
    Etter at bestillingen er bekreftet, vises en takkeside med bestillingsnummeret som bekrefter at vi har mottatt bestillingen.

    Selvfølgelig vil vi også holde deg oppdatert via e-post.
  2. Jeg har problemer med å navigere på siden; kan dere hjelpe meg?

    Hvis du har problemer med å få tilgang til sider på nettstedet vårt, er det mulig at nettleseren din lagrer data på nettstedet vårt som ikke lenger er oppdatert.

    Vi anbefaler at du tømmer cachene dine ved å bruke «Shift + F5»-tastene hvis du bruker Google Chrome-nettleser, eller «Ctrl + F5» hvis du bruker Internet Explorer eller Firefox.
  3. Produktet mitt er utilgjengelig. Når kommer det på lager igjen?

    På produktsiden finner du et varslingsskjema som lar deg motta et e-postvarsel så snart produktet er på lager igjen.
  4. Hvorfor må jeg oppgi telefonnummeret mitt?

    Vi vil bruke denne informasjonen til å svare på spørsmålene dine og/eller for å kontakte deg om bestillingen din.

    Leveringstjenesten vil også kunne kontakte deg på telefon for å avtale levering av pakken.
  5. Hva skal jeg gjøre hvis jeg har problemer med å fullføre bestillingen?

    Hvis du har angitt dataene dine riktig og lagt produktene dine i handlekurven, men ikke klarer å fullføre bestillingen, trenger vi sannsynligvis mer informasjon for å hjelpe deg.

    Vårt kundeserviceteam er her for å hjelpe deg! Vi ber deg kontakte oss ved å fylle ut skjemaet på kontaktsiden vår.
  6. Kan jeg samle flere bestillinger under ett?

    Betaling og validering av en bestilling tilsvarer én enkelt bestilling med leveringsadresse og faktureringsadresse.

    Du har mulighet til å bestille opptil 3 enheter per vare med en maksimal innkjøpsverdi på 10 000kr per bestilling.
  7. Jeg leter etter et Clarins-produkt på nettstedet deres, men jeg finner det ikke

    For å finne produktet du vil bestille online, bla gjennom kategoriene relatert til produktet ditt eller skriv produktnavnet i søkefeltet.

    Hvis produktet ditt ikke er tilgjengelig online, kan det være et gammelt produkt eller en begrenset utgave som ikke lenger er til salgs.

    Vi anbefaler at du kontakter vårt kundeserviceteam slik at vi kan foreslå et produkt som best passer dine behov. Ikke nøl med å bruke vår tjeneste for skjønnhetskonsultatsjon.

TILBUD & GAVER

  1. Hvordan kan jeg dra nytte av nåværende kampanjetilbud?

    For å finne ut om våre nåværende tilbud, sjekk «Spesialtilbud»-delen på hjemmesiden vår. Der finner du alle betingelsene og vilkårene for å dra nytte av tilbudene våre.

    Merk: kampanjer gjelder for handlekurven din eller et utvalg av produkter, og kan vanligvis ikke kombineres med andre tilbud.
  2. Hvordan kan jeg dra nytte av bursdagstilbudet mitt?

    Er du en av våre lojale kunder og har fylt ut fødselsdatoen din? Vi vil med glede sende deg en spesiell tanke for å feire dagen sammen!

    Du vil motta tilbudet ditt via e-post. Legg inn kampanjekoden i «Kampanjekode»-feltet i handlekurven. Tilbudet ditt kan kombineres med de fleste av våre nåværende tilbud.

BETALING OG FAKTURERING

  1. Hvilke betalingsmåter er tilgjengelige?

    Vi godtar følgende betalingsmåter online:

    Visa
    MasterCard
    PayPal
    Klarna

    Vi godtar ikke betaling med sjekk.

    Betalinger på Clarins.no er helt sikre. Bankopplysningene dine er kryptert i SSL-modus, og blir aldri lagret eller oppbevart på nettstedet.
  2. Kan jeg angi min personlige informasjon på en sikker måte?

    Selvfølgelig! All angitt informasjon er strengt konfidensiell.

    Den vil utelukkende bli brukt av interne avdelinger i Clarins for å utføre en levering eller betjene deg bedre.

    Kredittkortinformasjonen din sendes til oss via en sikker server som oppfyller ISO27001-standarden. Vi bruker den nyeste og sikreste teknologien tilgjengelig, som krypterer alle dine personlige opplysninger og kredittkortopplysninger.
  3. Når blir betalingen min trukket?

    Så snart betalingen er validert, utsteder banken din en autorisasjon.

    Bankkontoen din blir imidlertid bare belastet når pakken er sendt.
  4. Hva kan jeg gjøre hvis betalingen min blir avvist?

    Etter å ha fylt ut kredittkortinformasjonen din og validert bestillingen din, vil leverandøren vår be banken din om å validere betalingen.

    Hvis betalingen blir avvist, anbefaler vi at du kontakter banken din. Hvis du har spørsmål, er vårt kundeserviceteam også tilgjengelig for å hjelpe deg. Ikke nøl med å ta kontakt via vårt online-kontaktskjema.
  5. Hva er 3DSecure?

    3DSecure er en annen måte å beskytte dine online-kjøp på.

    Etter at du har oppgitt kortnummeret ditt, blir du bedt om en kode for å validere betalingen via en annen kanal, vanligvis mobilen din.

    Avhengig av banken eller annen institusjon som har utstedt kortet vil du:

    Motta en kode du skal taste inn på nettsiden via tekstmelding, e-post eller mobil
    Validere betalingen med din BankId
    Hvis du ikke mottar en bekreftelseskode eller anmodning om validering, anbefaler vi at du kontakter banken din direkte.
  6. Hvordan får jeg en faktura for bestillingen min?

    For alle bestillinger som plasseres online, vil du motta en faktura via e-post innen 24 timer etter at bestillingen er bekreftet.
  7. Må jeg betale toll for ordren min?

    Clarins sender deg produktene dine fra vårt lager i Belgia, men ingen fare - vi betaler alle kostnader knyttet til tollen ved den norske grensen. Ingen tilleggskostnader, på toppen av det du ser når du bekrefter ordren din i kassen, vil belastes deg for at du skal motta din ordre.

SPOR MIN BESTILLING

  1. Jeg har en konto; hvordan kan jeg sjekke statusen på bestillingen min?

    For å finne ut om bestillingen din er behandlet, gå til delen «Min konto», deretter «Bestillinger» og til slutt «Mine produkter og prøver»

    Bestillingen din viser én av fire statuser:

    UNDER BEHANDLING
    Bestillingen din er behandlet og blir tatt hånd om av teamet vårt.

    UTSENDT
    Bestillingen din er allerede klargjort og sendt for levering.

    OPPRETTET
    Bestillingen din gikk ikke gjennom, og vil ikke bli sendt eller belastet. I dette tilfellet anbefaler vi at du fornyer bestillingen.

    Hvorfor gikk ikke bestillingen min gjennom? Det er viktig å legge inn 3D Secure-koden og vente til siden har blitt lastet inn før du forlater nettstedet.

    KANSELLERT
    Bestillingen din vil ikke bli sendt. En full refusjon har blitt behandlet for bestillingen din.
  2. Hvor kan jeg finne bestillingsnummeret mitt?

    Bestillingsnummeret ditt vises på e-postbekreftelsen din, men også i Clarins-kontoen din under «Bestillinger» samt på fakturaen som du får tilsendt.
  3. Er bestillingen min bekreftet?

    Noen få minutter etter at du har mottatt meldingen om at betalingen din er godkjent, vil du motta en e-post som bekrefter bestillingen din på e-postadressen du har registrert på Clarins-nettstedet vårt.

    Hvis bestillingen din er bekreftet, vil du også se at nummeret vises i kontoen din (forutsatt at du har opprettet en personlig konto).
  4. Jeg har ingen konto. Hvordan kan jeg sjekke bestillingsstatusen min?

    Hvis du ikke opprettet en online-konto da du bestilte hos Clarins.no, vil du ikke kunne se statusen på bestillingen din.

    Vi vil imidlertid holde deg oppdatert! Så snart bestillingen din er bekreftet, sender vi deg en e-postbekreftelse.

    Deretter mottar du en e-post med et sporingsnummer for pakken din.

    Du vil også kunne motta e-post med oppfølgingsinformasjon eller tekstmeldinger fra leveringstjenesten.

ENDRING OG KANSELLERING

  1. Kan jeg kansellere en gjeldende bestilling?

    Når bestillingen din er bekreftet, er det ikke mulig å kansellere den.

    Hvis du bestilte feil produkt eller glemte å delta i et kampanjetilbud, anbefaler vi at du legger inn en ny bestilling og returnerer feil bestilling kostnadsfritt.

    For mer informasjon om returbetingelser, klikk her.
  2. Hvordan endrer jeg bestillingen min?

    Når bestillingen din er validert, er det ikke mulig å endre innholdet.

    Hvis du bare vil endre leveringsadressen din, kan du klikke her.

    Hvis du bestilte feil produkt eller glemte å delta i et kampanjetilbud, anbefaler vi at du legger inn en ny bestilling og returnerer feil bestilling kostnadsfritt.

    For mer informasjon om returbetingelser, klikk her.
  3. Hvorfor ble bestillingen min kansellert?

    Ved midlertidig lagermangel, kan det en sjelden gang forekomme at en bestilling blir kansellert av logistikkteamet vårt. Vi beklager dette.

    Hvis dette er tilfelle, vil du motta en e-post som bekrefter at det bestilte produktet er utilgjengelig og at bestillingen din er refundert. Refusjonen behandles umiddelbart når e-posten sendes.

    Du vil se at refusjonen vises på kontoen din innen tre virkedager.